Klachtenregeling

Wat vervelend, je hebt een klacht

Wanneer je een klacht wenst in te dienen kan dit digitaal via ons klachtenformulier. Het is daarbij belangrijk dat je jouw klacht zo duidelijk mogelijk omschrijft en dat je jouw contactgegevens hierbij vermeld. Wanneer je een klacht hebtingezonden krijg je binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. Je klacht wordt uiterlijk binnen vier weken afgehandeld. Wanneer wij kunnen voorzien dat deze termijn meer tijd in beslag zal nemen word je daarvan op de hoogte gesteld. Wij houden je op de hoogte van de status van de klachtenbehandeling. Je klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld.

In het geval dat je je niet kunt schikken in het voorstel vanuit Bureau Van Zimmeren kun je zich schriftelijk richten tot mr. P.G.B. Staring (info@psfiscaaladvies.nl). Het oordeel van de beroepsinstantie is voor het opleidingsinstituut bindend; eventuele consequenties worden door Bureau Van Zimmeren snel afgehandeld. Wij nemen jouw klacht altijd serieus en zien deze als feedback waarmee we onze werkwijze kunnen verbeteren. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van 2 jaar bewaard.

Hoe kan ik een klacht melden?

Via het contactformulier op onze website kun je een klacht doorgeven. Je kunt ook via onze contactpagina of telefonisch contact met ons opnemen.

Graag zoeken wij uit hoe wij jou het beste kunnen helpen

Neem contact op voor een persoonlijk en vrijblijvend adviesgesprek

(06)5121 53 15
Copyright Bureau Van Zimmeren 2021  |  Disclaimer  |  Privacy Verklaring  |  Algemene voorwaarden
Design & development by: Timeless Design