“Na mijn vierde burn-out in 12 jaar ben ik door het UWV doorverwezen naar Patrice van Zimmeren.

Aangezien ik een eerder, minder geslaagd traject elders had gevolgd, was ik sceptisch over het geheel. Al in een vroeg stadium ben ik met Patrice de diepte ingedoken, waarbij zij zowel betrokken als confronterend kon zijn. Zij gaf mij de veiligheid om te kijken wat mij echt motiveert. Patrice heeft het vermogen je te raken, patronen en eigenschappen boven water te halen waar ik zelf nooit aan dacht. Je wordt niet in een hokje geplaatst, maar er is ruimte voor persoonlijke aandacht, voor wie ik ben, zonder oordeel. Al ditgene heeft ertoe geleid dat ik me meer bewust ben geworden van mezelf en wat ik wil en kan. Ik durf te zeggen dat ik me voor het eerst in 12 jaar serieus genomen voelde en dat er meer bereikt is dan met menig andere hulpverlener.”

1000 tekens over

Klachtenregeling

Wat vervelend, u heeft een klacht?
Wanneer u een klacht wenst in te dienen kan dit digitaal via ons klachtenformulier.
Het is daarbij belangrijk dat u uw klacht zo duidelijk mogelijk omschrijft en dat u uw contactgegevens hierbij vermeld.

Lees meer over de klachtenregeling van Bureau Van Zimmeren via de pagina met het klachtenformulier.

 Naar klachtenformulier...