Wat vervelend, u heeft een klacht.

Wanneer u een klacht wenst in te dienen kan dit digitaal via ons klachtenformulier. Het is daarbij belangrijk dat u uw klacht zo duidelijk mogelijk omschrijft en dat u uw contactgegevens hierbij vermeld. Wanneer u een klacht heeft ingezonden krijgt u binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. Uw klacht wordt uiterlijk binnen vier weken afgehandeld. Echter wordt uw klacht uiterlijk binnen vier weken afgehandeld. Wanneer wij kunnen voorzien dat deze termijn meer tijd in beslag zal nemen wordt u daarvan op de hoogte gesteld. Wij houden u op de hoogte van de status van de klachtenbehandeling. Uw klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld.

In het geval dat u zich niet kunt schikken in het voorstel vanuit Bureau Van Zimmeren kunt u zich schriftelijk richten tot mr. P.G.B. Staring (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Het oordeel van de beroepsinstantie is voor het opleidingsinstituut bindend; eventuele consequenties worden door Bureau Van Zimmeren snel afgehandeld. Wij nemen uw klacht altijd serieus en zien deze als feedback waarmee we onze werkwijze kunnen verbeteren. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van 2 jaar bewaard.

Klachtenformulier

Vul het formulier hieronder in om uw klacht ter verwerking in te sturen

1000 tekens over